Royal Black
Syafiqah Iskandar / 17 years old.
*Queen High School *




Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
EditorYayable
Blog owner: Syafiqah Iskanadar
Annoyinggg -,-
Wednesday 14 March 2012 | 23:42 | 0 comments
Assalamualaikum guysssssssss.

Kita nak cerita pasal mbe dengan ex-scandle kita ni. Firstly nak cerita pasal mbe yang tak serupa mbe ni. Haihhhhh kenapalah kau berubah secepat ni wehhhhhhhhh *meluat*. Duluuuuuu kau rapat dengan aku alyana tapi ape dah jadi sekarang wehhh. Sedih doe dapat kawan macamni. Bytheway aku takesah ape kau nak buat sekarang. Aku dah malas nak amik port pasal kau, nanti kalau kau ajak aku pergi mane mane memang aku dah takkan layan. I'm soorryyyyyyyyyyyyy k :3 bytheway hari isnin haritu mbe aku yang kau tersangat kenal tu cite pasal korg. Err sakit telinga doe dengar. Actually aku tengok perangai kau ni bila dah ade kawan lain/baru, kawan yang lame kau tinggalkan macamtu je kan. Seolah2 kitaorang ni macam ape je. Kau buang jauh jauh, tapi nanti kalau kau sunyi cari kitaorang kan. Takpe wehhhhhhhh, aku nak tengok sejauh mane kau tak bertegur dengan kitaorang. Aku dengan Alyana sangattttttttttt terase ape yang kau buat dekat kitaorang ni. Fineeeeeeee, aku takesah langsung kau taknak kawan aku. Aku harap kau happyyyyyyyyyy selalu. Ok bai.

Nowwwwwwwwwwwww! Pasal my ex scandle. Now dea dah ade relay baru with _______________? Nak tahu ke sape perempuan tuuuh? *rahsia* Hanya aku je boleh tahu. Sorry guys ;) Aku taksangke dea buat aku macamtu. Sumpah sakit hati wehhhhhh :'-( Mula lah nak nangis ni. Haihhhhhh. Kalau korg jadi macam aku, ape korg raseeeee? Kkkkk, time texting aku pernah cakap dekat dea

AKU: Bieeee, jangan pernah tinggalkan i tauuuu....
DEA: Ye baby, b Janji takkan pernah tinggalkan baby walau ape pun jadi.

Tapi ape jadi sekarangggggggg? Sumpah aku pelik dengan janji lelaki. Dorg memang berjanji tapi tak pernah tepati, yang sakit hatinya perempuan. Laki buat donno je, macam orang takde perasaannnn. Lahai sumpah sedih sangat kene tinggal. Hmmmmmmm :'-( Waktu tu memang aku nangis teresak-esak sebab kene tinggal dengan kau. Aku terfikirrrrrrrrrr, bak kata kawan aku 'Eykaaa, janganlah menangis. Eyka menangis untuk lelaki macamtu, dea ade nangis untuk eyka? Takdeeeeee kannn'. Hmmmm bile aku fikir balik memang betul cakap kawan aku tapi hati aku sape yang tahuuuuu. Sakit sangat wehhhhhhhh :-( now relationship kitaorg berakhir macamtu je. Dan aku malas nak fikir balik. Syafiqah Iskandar dah ade azam baru sekarang. Haaaaaaaaakkk........tuihhhhh :D errr now i want open a new book, searching a new boyfriend and start new lifeeeeeeee. Endingggggg X.X


Old things | New things