Royal Black
Syafiqah Iskandar / 17 years old.
*Queen High School *




Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
EditorYayable
Blog owner: Syafiqah Iskanadar
Hmmm........
Sunday 25 March 2012 | 05:35 | 0 comments
Assalamualaikum hi peopleeeeee :'-) Today nak story pasal aku dengan Ehemmmmmm. Korang tahu ehemmmm tu sapeee? K taktahu duduk diam, kalau nak tahu jugak *tangan didada mata mendongak ke langit* dan renung-renungkan lah siapa k. Harharhar~ Ehhhhh korang, dengar ni kita nak story dah. Al-kisahhhhhhhhhh maka tersebutlah cerita dot dot dot, haaaaa eh pinjam bahu dulu nak nangis ni. K buat muka sedih macam kat bawah ni...... Huwaaaaaaa T.T Kk aku buat muke sedih plus termenung......


Pasangkan telinga anda, aku dah nak story ni. Hm hm haritu aku gaduh dengan dea berpunca sebab aku lepak dengan laki. Hmmm, sedih sangat bila gaduh dengan dia. Mesti sebelum tidur aku akan bace text dia dan menangis :'-( Terbuktilah yang aku sayang dia. Kannnnn^^ *lap air mata* hm hm. Tipu lah aku tak sayang dia. Kitaorang dah nak masuk 7 bulan. Time gaduh langsung tak bertegur sapa melalui telefon bimbit. Menahan rindu jela. 4hari weh aku tak text dengan dia. Last last dia cerita...... Ada budak sekolah dia, perempuan form 4 suka dekat dia then nak couple dengan dia. K berbulu sangat dengar dan dalam masa yang sama aku menangis sampai susah nak bernafas. Hmmm aku tak tahu kenape kalau tengok dia layan perempuan lain mesti aku jelly. Then time gaduh dia ada text aku tanya keputusan aku, adakah aku terima dia atau pun tidak? Hmm, dan aku jawab aku tak terima. Selepas pada tu, terus dia dah taknak mengharap apa-apa dekat aku. Aku perlukan dia setiap masa, tapi kenape hati aku susah sangat nak terima dia. Alahaiiiiiii -.-

Kkkkk stop pasal gaduh gaduh ni, lupakannnn X.X Now open a new book. Yeaayyyy, lalalalala~ Harini genap persahabatan aku dengan dea 7 bulan. Alhamdulillah~ Walaupun kitaorang banyak gaduh gaduh tapi kitaorang still contact. Aku sayang dea sangat sangat. Selama 7 bulan jugak lah dea tunggu aku, means nak couple dengan aku. Wuuuuuuu :D *teringat waktu dulu* Aicehhh ayat aku, Hahahaha watlek. Hmm, dulu waktu dea nak kenal dengan aku ingat lagi smpai aku bagi no lame yang dah tak gune, hahaha last last dea dapat jugak dari kawan aku. Hm hm harini aku nak buat keputusan, harap aku happy dan dea happy :-) and hope relation aku dengan dea kekal lame. Aminnnn~

Ending.....


Old things | New things