Royal Black
Syafiqah Iskandar / 17 years old.
*Queen High School *




Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
EditorYayable
Blog owner: Syafiqah Iskanadar
No titleeeeeeeeeee X.X
Monday 12 March 2012 | 06:57 | 0 comments
Assalamualaikum and selamat malam.
Hi guyssssssss,

Lama dah tak sentuh blog ni, winduuuuuuu weh ♥.♥ lama dah tak update. Mana tak nya sejak dua menjak tiga menjak ni aku asyik busy je. Maklumlahhhh Spm this year, so kenalah banyak study. K haritu ada Ujian Bulanan 1. Seriously soalan dia menyayat hati waaa~ Hahahaha. Ujian 1 matematik dah kacang goreng nanti peperiksaan macammane lah pulak kannnn X.X *susahhhh*. Watlekkk, aku dah try sebaik mungkin haritu. So sekarang terima hasil titik peluh jelaaaaaa. *bunyi cengkerik* Harap result Ujian Bulanan 1 aku ok lahhhhh. Pray for me guysssssss♥ K thankyou, hewhewhew.

Kat sekolah taktahu kenape aku sangat sangat baik. Errr -,- susah betul nak tumpukan perlajaran kat depan kelas. Err memey ah Ikaaaaaaaa, dah duduk dengan geng mana nak masuk otak kan. Watlekkkkk~ Kkkkkk now cuti sekolah 9hari. Tapi aku lebih sikit 10hari. Hikhik jumaat last sekolah aku takpergi disebabkan ada sikap M. Yela exam dah habis macamni lah perangai budak sekolah :D bapak aku kasi je takdatang sekolah kannnnnn. Sayang anakkkkkkkkkk, memey ahhh~ I love you forever Abahhhhh :*

Kk, now pasal cuti sekolah yang amat membosankan -.- Sejak start cuti aku duduk rumah je. Tak keluar pun, anak dara kan. Err aku duduk rumah goyang kaki layan Facebook and Twiterrrr ja. Naik bosan doeeee :( rabu ni baru aku dapat hang. Then khamis jumaat kena jaga adikku yang omeyyyyyy, Nur Eryna Sofea dekat rumah sebabbbbbbbbbbbbb nenek aku balik kampung. Tinggal aku dengan Sofea dekat rumah nanti. Mana aci niiiiiiiii, nak nangis ni nak nangis :'-( pujuk sekarangg. Hahaha watlek. Then sabtu aku hang balik. Nak celeb birthday gegirl ;) I love you Alyana *friend*...... Ni gambar budak sekolah. Nak tengokkkkkkkkkkkk? Tunggu sekejap k!


K yang tanda merah *wanted* tu sayaaaaa :'-) Ni je lah story yang aku dapat kongsikan dekat korang guys. Aku sayang semua followers aku. Harap dapat singgah blog aku walaupun sekejap. Lovesssssss, Syafiqah Iskandar. Mmuahhhhhh :* Byeeeeee.


| New things