Royal Black
Syafiqah Iskandar / 17 years old.
*Queen High School *




Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
EditorYayable
Blog owner: Syafiqah Iskanadar
Himmmmmm~
Friday 29 June 2012 | 05:08 | 0 comments
Assalamualaikum. Hi people's.

Nak cerita about someone ni. Tahun ni baru kita perasan dia. Tiba-tiba kita mula minat dia. Dan hari demi hari, waktu demi waktu kita stalker pasal dia. Dia budak Smk Seri Permaisuri jugak. Then hati kita mula suka dan sayang dekat dia. Dan kita kenal dengan dia dekat facebook. Alhamdulillah dia layan kita. Dan tiba-tiba dia bagi nombor dia sebab senang nak contact. Kita suka sangat sangat sangat dan sangat.

Tak lama tu kita text dia. Then makin lama kami makin rapat. Dan dia pun jujur yang dia suka dan sayang kita. Sumpah lega dengar. Tapi time kitaorang text, kitaorang asyik gaduh. Hmmm dia ni kuat taching, dia ni sensitive sungguh. Tapi kita takpernah give up. Takpernah bosan dengan dia walaupun perangai dia macam tu. Kita happy dapat kenal dengan dia.

Then time cuti 2 minggu haritu kita jumpa dia. Even sekejap tapi bermakna dalam hidup kita. Sumpah happy jumpa dia. Kita sayanggg dia walaupun kitaorang banyak kali gaduh. Tetap sayang, takpernah berubah sayang kita dekat dia. Tapi sayang, kita asyik gaduh disebabkan perangai kita sendiri yang membuatkan dia bosan. Sakit hati. Ya Allah, saya nak berubah untuk dia :'< Saya sayang dia. Saya takboleh kalau takde dia. Tapi semua dah ditentukan oleh Allah. Saya hanya mampu merancang. Bila saya gaduh dengan dia, kitaorang mesti stop text. Saya mula gelisah. Mula fikir negatif pasal dia. Semua ni salah saya. Sampai dia pun naik bosan. Saya mintak maaf awak :'<

Awak, walaupun nanti kita dah tak ada apa-apa saya tetap sayang awak. Saya mintak maaf banyak sakit kan hati awak sampai awak pun dah bosan dengan saya. Saya mintak maaf awak :'< Tiada awak saya taktahu apa jadi dengan saya, hanya Allah je tahu perasaan saya. I Love You, I Need You <3

Truthly from my heart. Bye.


Old things